nu kommer snart älsklingen

sitter och väntar på att älsklingen ska komma med jonas epa hit.
blev så att han ska sova här trots allt=)

Ikv så har jag haft myskväll med mamma sett på en riktigt bra film
för min del blev det godis och dricka ialllafall smaskens!
Skönt att bara vara hemma när man är lite sliten fast jag bara var de igår också
Lov nu det känns riktigt skönt måste jag säga!

Imorgon på kvällen/natten kommer JOHAN hem shiit har längtat
fast tror nog janina längtade mer än mig menmen han är trotsallt som en bror för mig!

Nu ska jag fortsätta sitta vid fejjan men vi hörs sen puss!♥


HALLOWEEN <3 loveeeee


Bild från min födelsedagsfest! <3 miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0