<3

Har märkt att jag verkligen inte är bra på att skriva på bloggen så ska försöka skärpa mig men inte så lätt när man typ aldrig har tid att skriva..

I fredags var jag hos mormor och morfar i luleå
var och kollade på fotboll när madde spelade
träffade louisa
gick på stan
låg hemma och myste bara , somna i soffan för första gången på sjukt länge! riktigt skönt!

Igår så var jag och gled runt i stan, med anton tim och natta
sen kom även rebecka och var med oss.
jag och hon for iväg med audin och hämtade upp ngn i ursviken åså=)
sen så kom tim och dom och hämtade oss i urs och for vidare till stan:)

Sovde sjukt skönt inatt när jag väl somnade!
tack vare ja..;)
nemen ikväll blire väl att ta det lugnt kanske.
pusspuss♥




Sjuuukt snygga bilar finns hur mke mer på pappas dator som har tagit kort på men dom här får räcka nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0