baby baby

Sitter hemma och gör inte alls mke väntar på att natta ska komma hem från stallet så vi kan dra oss ner till bilisten och hyra film , prata och bara ha det mysigt.
Kanske fundera vad man ska göra imorgon eftersom ja det är ju alla hjärtans dag..

Eftersom man inte har en kille som köper fina rosor till en så får man väl göra det åt sig själv eller hur?.
Tror ärligt att jag aldrig fått rosor av ngn kille utan bara vanliga presenter men det är hur gulligt som helst också.
Men det känns nog ännu mer speciellt att få en ros eller 2 av sin pojkvän faktiskt.
någonting jag vill vara med om kanske kommer det ngn hemlig beundrare imorgon med rosor;)? haha

Nemen får se vad som händer imorgon faktiskt!:)

Helgen har varit SJUKT jävla kul faktiskt.
lite hit och dit med allt men det är väl normalt eller hur?
nemen har varit riktigt roligt och jag hoppas vi kan göra om det igen.
Har du fått min alla hjärtans dag present av mamma redan
Fick ett halsband med örhängen och ett armband med sen ett skrin där jag kan lägga alla mina smycken i så jag inte tappar bort dom, det är perfekt! sjukt fina blir nog att ha på mig det imorgon!
Sen så hade hon även köpt såna där fina meningar och grejer man kan hänga upp på väggen.
Fick Carpe diem och love så det blir roligt när jag ska hänga upp det och lite bilder!:)

Menmen nu ska jag gå så vi får höras sen pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0