i miss you

Det var riktigt skönt att fara och simma idag faktiskt:)
sen har jag haft en mycket trevlig pratstund med natta och hennes mamma sen efter vi kommit hem till henne:)
nu är jag hemma vi har fått hem en sån där masagedyna fan vad skönt!!!
++++ att mamma hade köpt 2 lotter och gissa vem som vann?!
jooo jag 2 ggr 25 så alltså 50 kronor!! great då ska jag sola imorgon!:)
after school:)

sen så imorgon är det flickornas träning ja träffade typ halva laget på badet så imorgon ska jag köra hårt med dom ;)
haha men nu ska jag göra mig en macka sen se filmen dear john tror jag eller two and a half men inte bestämmt mig än..
menmen ska gå nu så pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0