ni vet vilka ni är så ta åt er!!

Vänner är personer som inte går en bakom ryggen, inte går framför utan står vid ens sida vilken väg man än väljer att gå.
Vänner är en person som finns där för en när man har det som jobbigast, som stöttar en till 100 procent.
Vänner är till för att sprida glädje i dom svåra tiderna
sprida ljus i dom mörkaste gränderna.
Vänner kommer och går som alla säger och det är sant men dom äkta vännerna stannar kvar.
Man ska vara rädd om sina vänner, gör dom ett misstag (beroende hur stort det är)
Ska man kunna prata ut om det som vuxna personer , förstå varandra ur olika perspektiv.
Att mista en sann vänn är nog en av dom värsta sakerna som kan hända.
För en sann vänn ska man hålla kär. visa hur mycket den personen verkligen betyder för en.
Ni vet den där känslan som nog alla känt någon gång, av att mista en riktigt nära vänn.
Man tänker oftast har hon/han glömmt bort mig helt? Glömt bort våra minnen? Kommer hon/han någonsin komma tillbaka..
Men om man tänker efter lite tror jag faktiskt ingen glömmer en vän som stått väldigt nära någongång kanske när man är gammal och senil.. Man glömmer inte underbara minnen direkt.

Vad jag vill komma med är att jag har underbara vänner vill verkligen inte mista dom för dom är en av dom underbaraste personerna jag har i mitt liv!
Ni betyder mer än ni anar!
Så snälla glöm aldrig våra minnen tillsammans för jag kommer ALDRIG glömma dom!<3


mycket gammal bild men tycker den passar in med rosor. För om jag skulle ge en ros till alla mina vänner varje underbart minne så skulle det inte ens räcka alla rosor på jorden skulle ta slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0