some times i think that life could be better with you by my side

Efter att jag tränat småflickorna ikväll så hyrde jag och natta en skräckfilm..
case 39 tror jag den hette sjukt bra men också sjukt hemsk så antingen blir det att se two and a half men eller dear john för mig inte riktigt bestämt mig för vad jag ska se än:)

menmen imorgon ska jag träna flickorna sen kommer älsklingen hit så ska städa rummet också för vi firar månader imorgon:) blir skit mysigt har inte sett han på hela veckan och han har då berättat att han klippt sig så det blir roligt att se!

menmen nu ska jag krypa till sängs eller ja är redan det men se film eller serie beror på:)
pusspuss


bjuder på denna finfina bild!
miss u hun<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0