har tråkigt:)

ÄRLIGHET
Hur många har du varit riktigt kär i? Riktigt kär i 1<3
Vad tycker du om kärlek? Det är det underbaraste som finns men kan även vara ett helvette
Ditt äldsta hångel? vet inte riktigt
När kramade du någon sist? i måndags älsklingen såklart
Saknar du någon speciell person? det gör jag alltid
När kysste du någon sist? min älskling i måndags
Är du singel? verkligen inte och har inte planerat att bli det heller
När fick du senast en komplimang? minns inte
Har du hånglat med någon av samma kön? beror på




HAR DU NÅGONSIN
Varit medvetslös? nej inte det
Hånglat med någon riktigt ful? hahaha jooo
Hånglat med fler än 50 pers? Nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? long time ago
Gjort något riktigt dumt? Ja det har nog alla
Gjort något du verkligen ångrar? Ja men det var ändå rätt val
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? jo men jag var mycket mindre då
Gjort något olagligt? Jadå
Blivit polisanmäld?
Slagit ner någon? i drömmar kanske?
Skämts över dina föräldrar? mer eller mindre
Skämts över dig själv? ojaah
Sagt jag älskar dig och menat det? säger det till älsklingen och det är självklart att jag menar det
Tar du droger? verkligen inte
Dricker du? vatten just nu haha
Vilka kläder sover du i? beror på
Vad hatar du verkligen? människor som ljuger, bli sårad och otohet
Är du ensam nu? yeep men natta kommer snart<3
Vill du gifta dig? ja men inte än:)
Vill du ha barn? Ja men samma som på förra frågan inte än



SENASTE PERSONEN SOM
Sov i din säng? eric min baby<3
Såg dig gråta? eric där med
Fick dig att gråta? lite för privat
Du gick på bio med? Janina och natta<3
Skällde på dig? minns inte



DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
Gråtit? Det har jag.
Kramat någon? Det också
Köpt någonting? joo
Sjungit? Ja självklart
Saknat någon? Ja varje dag

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: fyyyy
Titta på dig själv i spegeln: Ja nyss till och med
Gnälla: Haha kanske(A)
Skrika: händer
Sova: vem gör inte det?
Ha ångest: Ja..
Skada dig själv med flit: Ne
Ta mediciner du inte borde ta:
Drömma mardrömmar: händer ganska ofta sen jag slängde min drömfångare:(
Drömma sexdrömmar: nej inte så ofta:(
Försöka vara annorlunda: varför ska man vara ngn man inte är? bättre att vara sig själv
Klä dig i svart: typ alltid och eric brukar klaga på det
Gå till kyrkan: Nope
Gå i skolan: Ja.
Röka: Har slutat med det!:)
Ha sex: vet man aldrig;)
Ljuga: Nej!
Hata folk: hata är ett starkt ord men ja men inte i onödan
Lita på folk: beror på hur väl man känner personen



VEM:
Saknar du: älsklingen just nu men många vänner som jag tappat kontakten med också
Vill du slå: det finns 2 personer
Kysste dig sist: Eric
Vill du kittla: älsklingen men han blir så sur:]
Vill du bli galet full med: Janina,natta,felicia,älslingen,johan,rebecka,kim alla dom där och fler!!
Fick du sms från senast: älsklingen
Är vackrast på jorden: i mina ögon eric

HAR DU:
För många vänner: Kan man ha det?
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Jo och min skitunge stör sig SJUKT mkt på dom..
Någon annan psykisk sjukdom: Ne
Färgat håret: jo..
Några piercings: Nej
Bra självförtroende:
Köpt kondomer: Nepp
Sagt jag älskar dig till någon idag: om inatt räknas
Stulit någonting: från mamma när jag hade slut på min parfym:]
Lämnat landet: när jag var liten
Tuttat eld på nått: inte det



HUR:
Går du: rakt?
Svarar du i telefonen: Olika från vem det är som ringer:)
Fördriver du tiden: med olika saker beror ju på det med
Mycket pengar har du: Inte mycket.
Tjänar du pengar: Studiebidrag
Ofta diskar du: Det är inte ofta.
Ofta städar du: inte ofta men just nu behövs det verkligen
Många stör du dig på: väldigt många
Ofta träffar du din familj: mamma varje dag dom andra inte så ofta

TROR DU:
Att du kommer bli något: det får framtiden avgöra men man kan ju alltid hoppas och försöka sträva sig dit.
På gud: Har bett när jag verkligen inte mått bra har väl funkat lite iallafall
Att folk tycker om dig: Både och.
På ett liv efter detta: ingenaning?
Att fiskar kan tänka: haha nja kanske men dom kan inte ha hög iq iallafall:)








































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0