love is not a crime

Sorg;
när grät du senast: någon dag sen om jag minns rätt
har du tänkt självmordstankar: nejnej inte det
hatar du någon: ja fast hata är ett starkt ord men ja det gör jag
har du somnat gråtande någon gång: det har väl alla nästan
vem skrek du senast åt: janina kanske inte vet jag
har du kallat någon slyna/subba/fitta idag: nope
när såg din mamma dig senast gråta: somras typ
när såg din pappa dig senast gråta: minns inte var ett tag sen
Kärlek;
är du singel: nej
har du hånglat den senaste veckan: självklart
vem kysste du senast: älsklingen min
älskar du någon just nu: ja väldigt mycket
älskar din partner dig tillbaka: ja det hoppas jag verkligen!
har din partner sett dig gråta: jo det har han
vet din partner allt den borde veta om dig: ja vi pratar rätt så mycket med varandra
har du sagt att du älskar någon och verkligen menat det: jag gör det alltid till min älskling och jag menar det verkligen

vänskap;
vad brukar du hitta på med dina vänner: allt möjligt kan typ inte skriva allt här
älskar du dina kompisar: ja antagligen!
har du gjort något olagligt med någon av dina kompisar: beror på vad som menas:)
har du någon gång hatat din bästa vän: inte hata kanske men varit jävligt förbannad?(A)
vem av dina vänner är bäst: alla är underbara
har du och din bästa vän samma intressen: kanske inte alla samma emn många

övrigt;
har du strippat någon gång: haha ojj vilken fråga
brukar du slå folk: åp skämt ja
har det hänt att du råkat i slagsmål: nope
sköter du skolan bra: inte så jätte bra men det blir förbättring sitter på skolan just nu
vad lever du för: kärlek,vänskap,lycka
har du snott något tuggummi nån gång: vet man aldrig;)
cyklar du utan cykelhjälm: haha ja när man VÄL cyklar ja
är du sportfåne: händer väl någon gång men saknar innebandyn väldigt mycket
bor du i villa: lägenhet
vilket är ditt favoritpogram: two and a half men;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0