you make me smile even when its hurts

Längtar så SJUKT mycket till imorgon eftersom jag äntligen får träffa min baby då som varit sjuk<3
saknar han faktiskt riktigt mycket känns så ensamt att sova själv..
men imorgon smäller det!

ikväll blire att se tv med mamma tills hon ska gå och lägga sig sen ska jag lägga mig ner och se two and a half men!
fyfan vad kung det är asså!
sett säsong 1 och 2 nu är på 3an :)

idag har jag inte alls gjort mycket varit på solbacken men mamma natta och janina, sen har jag tränat flickorna och sen nu är jag hemma!

TIll helgen blir det att fira älsklingen på lördan ,kommer bli HUR kul som helst!!
menmen nu ska jag vara social med mamma som kommit hem från luleå idag:)
kramkram:):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0