A true friend never gets in your way unless you happen to be going down.

Har just ätit klart middag det blev varma mackor idag för varken jag eller mamma orkade anstränga oss till att göra någon avanserad mat rätt. Men det får väl bli det imorgon istället.
Frida kom tvärt till hamn och sa hej det blev en snabb vistelse iallafall men alltid trevligt att se den filuren!
Nu ska jag snart börja gå vidare till Janina, ska vara lite hurtig och gå tänkte jag inte för att det är speciellt långt men.
Så ska börja klä på mig och gå dit så vi hinner se top model sverige klockan 8 sen en film på 6an klockan 9!
Blir nog en lugn och trevlig kväll!
Kram på er!


Favoriter!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0