All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them.

Vaknade klockan 10 idag och slet mig upp ur sängen för att hinna duscha, fixa mig och dricka kaffe för att sedan fara vidare till stan för att fara till frösunda på ett arbetsmöte eller vad jag nu ska kalla det.
Lämnade alltså in cv och personligtbrev så jag får hoppas på att dom hör av sig men det är rätt många som söker så chansen är nog ganska liten. Men hålla tummarna kan man alltid göra!
Har fixat hem zumba nu också så jag ska börja träna det känns riktigt bra till sommaren.
Har som mycket fritid så då kan man ju passa på att träna lite extra.

Nu ska jag vänta på att mamma kommer hem för att sedan vet jag inte riktigt vad som händer ikväll.
tv kanske?
aja ha det bra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0