Everything has been figured out, except how to live.

Vaknade vid halv 12 tiden och klockan 12 ringde Frida och berättate goda nyheter, vad det var ska inte jag berätta ;)
Låg kvar i sängen ett tag eftersom jag hade så fruktansvärt ont i huvudet men nu känns det bättre efter en treo och en låång dusch!
Kvällen kommer att spenderas i byske, jag och Frida brummar väl dit vid 6-7 tiden för att fara till Thim och hitta på ngt bus, kommer nog bli riktigt trevligt.
Får se om Joakim,Tobbe och Matilda kikar förbi också, men det lär vi märka.

Nu ska jag försöka blåsa håret sen laga mat.
Chicken nougets blir det idag med makaroner! GOTT

Så skriver anitingen innan vi far eller när jag kommer hem!
Hare gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0