I can live without money, but I cannot live without love.

Idag har jag renstädat hela köket och gjort det riktigt fint med blommor och ljus.
Känner mig faktiskt riktigt nöjd.
Sedan så åt jag kebab med mamma och efter det fick jag skjuts till Janina där det blev en kväll med tv tittande!
Vi såg först på...
familjen annorlunda
Mammor och minimodeller
big brother
two and a half men
south park
american dady!
Awesome avslut på kvällen!

Sen när jag kom hem så har jag skrivit både ett personligt brev och cv som jag ska ha med mig imorgon när jag far upp till stan för att möta upp Frida!
Men nu ska jag gå och lägga mig i sängen så jag är pigg inför imorgon!
Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0