I dont want you back in my life

Okej nu har jag varit riktigt dålig på att skriva men ska förklara min helg!

Fredagen bestod av att fara till byske för att nästan direkt jag kommit dit fara vidare till robert i drängs för att vara med trevligt folk och dricka.
Blev en riktigt lyckad kväll måste jag säga!

Lördagen så tog jag det lugnt med Joakim, Såg film en 5 timmars desutom men den var ruskigt bra, rose red!
Den borde alla se faktiskt.
Somnade inte förän 9-10 tiden i morse och när jag väl steg upp så satte jag mig på bussen hem och blev hämtad av mamma.

Ikväll har jag som bara tagit det lugnt eftersom jag vaknade ganska sent.
Funderar på att lägga mig i sängen he på en av dom gamla herbie filmerna och ha det mysigt med täcket bara.
Hoppas ni haft en lika trevlig helg som jag har haft! /Emelie♥


Bild sen 9an kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0