I need you in my life

Okej nu har Fridat tjatat nog på mig om att blogga så då tänkte jag göra det nu innan jag far till luleå så att det blir gjort för där blir jag nog 1-2 dagar så då kan jag ju inte heller blogga ;)

Just nu sitter jag och är arg på mamma då hon sa att hon skulle vara borta i en halv timme men det har gått 1 och en halv? tack mamma jag behöver iprem!!!

Som sagt far till Luleå nu och blir borta till helgen , men åker buss hem eftersom mamma ska stanna tills på söndag och det vill inte jag för vill inte vara borta så länge.
Ska förhoppningsvis vara med Frida direkt när jag kommer hem och det hoppas jag sen att få vara med Joakim också!
Men nu hinner jag inte skriva något ska packa färdigt!
Ha det bra!





Absoluta favoriter!


Kommentarer
Postat av: Frida

pusspuss

2012-03-02 @ 01:57:39
URL: http://fridaed.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0