Sons of anarchy

efter att ha tillbringat HELA natten hemma hos felicia tills nyss och sett sons of anarchy med hon och lillan så är jag på hemmaplan.
Ska hoppa in i duschen, se lite sons of anarchy för det är vääldigt spännande just nu sen så blir jag upphämtad av rebecka för att följa henne på stan.
Kommer nog bli mycket trevligt.
Hemgång efter det för att försöka hålla sig vaken tills kvällen så jag kan sova hela natten för att sedan ta mig upp i tid imorgon.
Känner redan på mig att det kommer bli en vääldigt kämpig dag.
Är faktiskt lite trött nu men ska ta och koka lite kaffe eller om jag har tur så finns det kvar eftersom mamma sitter uppe och dricker nu.
Men ska börja se lite serie , dricka kaffe och ta det lugnt.
Ha en bra dag! /Emelie♥


Kan säga att jag är heelt fast, sett nästan en hel säsong ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0