Love and happines

Måste bara säga att prata med janina i telefonen när natthumorn är på hög nivå är inge bra för mina grannar.
Men vi säger inte det till någon och lägger det på hyllan.
Och när hyllan blir full så får du låna kiosken när den är öppen.
Eller så bränner vi det på lampan så det brinner upp.
Men vi säger det inte till någon och lägger det på hyllan, men säg det inte till hyllan för då blir den ledsen.

Sådär har vårat samtal hållit på ett ganska så långt tag till vi kunde lägga på på riktigt, men säg det inte till nån!.
HAHAHAHHAHA jag döööör
Gamla bilder
humorprat
och anagina har gjort min kväll tror jag.
Hur ska man kunna sova nu när man är på topp med humöret. HAHAHAH
Men nu ska jag se ett asnitt av soa sen sova!
Hare gått hahahahahah gått.... (bara janina som förstår det där men säg det inte till någon lägg det på hyllan!)
/Emelie♥




Kommentarer
Postat av: Janina

HAHAHAHAHHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHA, förjävla roligt, skrattade typ hela natten!!

2012-02-14 @ 10:48:24
URL: http://kuula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0