Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig själv.




1:Jag är livrädd för spindlar men är inte rädd för så mycket annat.
2:Kan gråta lätt ibland men smärta får mig nästan aldrig att gråta.
3:Har världens underbaraste vänner och familj.
4:Jag älskar barn så otroligt mycket
5:Jag är väldigt bil intresserad, gillar gamla bilar speciellt.
6:Tror jag är mer en pojkflicka än en riktig flickflicka eller vad man nu kallar det.
7:Jag vill bli psykolog när jag blir äldre.
8:Jag har aldrig brytit något i kroppen bara fått det ut led eller vrickat något.
9:Jag saknar innebandyn väldigt mycket och överväger till och från att börja om.
10:Jag har lätt att prata med folk dock beror det på om jag fått ett dåligt intryck av den personen tidigare men jag är en social person av mig trots att jag kan bli rätt blyg ibland.

/Emelie♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0