The truth is..

Tänkte fortsätta på min lista som jag gjorde med tidigare bloggen.
Lägger även in dom gamla för dom som inte läst det!
Kram/Emelie♥

Dag 01  — En bild på mig + 10 fakta om mig själv
Dag 02  — Min familj
Dag 03  — Mina närmsta vänner
Dag 04  — Det här vill jag bli när jag blir stor
Dag 05  — Dom här bloggarna läser jag
Dag 06  — Det här får mig att skratta
Dag 07  — Det här får mig att gråta
Dag 08  — Vad kärlek är för mig
Dag 09  — En bild på sminket du brukar använda
Dag 10  — En bild som är över ett år gammal och en nytagen bild
Dag 11  — Fyra bilder som gör mig glad
Dag 12  — En dålig vana
Dag 13  — Tre favorit tv-serier
Dag 14  — En låt som betyder någonting, och varför
Dag 15  — Tre webbsidor jag ofta är inne på (inte bloggar)
Dag 16  — Något jag vill ha just nu
Dag 17  — En bild på mitt rum
Dag 18  — Om 10 år..
Dag 19  — Detta gör mig arg
Dag 20  — Bästa resan
Dag 21  — Min dag i bilder&text
Dag 22  — En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Dag 23  — Fem bloggar jag läser dagligen
Dag 24  — Något jag är orolig för
Dag 25  — Någonting jag vill göra just i denna sekund
Dag 26  — Två saker jag längtar efter
Dag 27  — Ett ögonblick
Dag 28  — Hit vill jag åka innan jag dör
Dag 29  — Staden där jag bor..
Dag 30  — Fem bilder från olika minnen 2011



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0